Textele, fotografiile si planurile din aceste pagini sunt rezultatul a foarte multe ore de munca. Pot fi utilizate exclusiv pentru uz personal iar pentru folosirea in alte scopuri va rog sa ne contactati.

Cabana

. inapoi la ACCESORII MACHETE

Anexa gospodareasca prezentata AICI … m-am gandit sa primeasca langa ea o cladire de locuit astfel incat intreg ansamblul sa poata reprezenta o mica ferma sau stana.
De ales nu am avut de ales asa ca a fost sa fie FALLER 130293



Cu dimensiunile in plan de 7,8 x 8,3 cm este exact ce trebuie pentru o stana unde NU o sa punem o vila cu mai multe etaje.
Incantat de celalalt kit am crezut ca lucrurile vor merge la fel de repede cu atat mai mult cu cat numarul pieselor este mai mic.
Din pacate nu a fost asa.
Prima observatie a fost curbura postamentului care nu permitea asezarea corecta a peretilor cladirii.

Apa calda sau flacara?

Trebuia sa aleg din cele doua metode. Cel mai repede am crezut ca merge cu flacara. Evident ca am tinut placa la o distanta apreciabila astfel incat sa ajunga doar caldura la ea si la …degetele mele.
Pana la urma am reusit sa indrept placa de baza.

Un alt incovenient a fost faptul ca oricat am incercat nu am putut pozitiona ramele ferestrelor in golurile peretilor astfel incat imaginea obtinuta, cu ramele ascunse, era de ferestre cu gratii.



Nu se poate fara cioplirea peretilor si majorarea golurilor pentru a face loc ferestrelor asa ca am trecut la lucru. Dupa operatie, ce nu s-a dovedit prea anevoioasa, am montat de proba ferestrele si rezultatul este cu totul altul.



A urmat vopsirea integrala a peretilor cu negru si o aplicare stearsa a culorii maro.


Ferestrele, ramele acestora le-am vopsit cu verde inchis dupa care am trecut la imbatranirea peretilor cu pudra color, aplicata cu pensula stearsa bine.


Montarea definitiva, prin lipire a ferestrelor, pregatirea geamului si lipirea acestuia.



Lipirea peretilor pe placa de baza a fost mult usurata dupa indreptarea acesteia





Ajuns la acoperis am dat de alte necazuri.
In loc sa fie format din doua bucati era dintr-o bucata cu un simulacru de linie de indoire pe coama.
Am repetat operatia cu incalzitul si indoitul.
De data asta a durat mult mai mult deoarece nu am vrut sa se fisureze sau sa se rupa materialul.

Pana la urma a reusit.

Culoarea materialului era gri desi invelitoarea este din tigla.
Am vopsit cu un rosu intreg acoperisul dupa care l-am montat peste pereti.



Ca sa vad cu arata intr-un mediu mai aproape de realitate am pus sub cladire un covor de iarba si pot spune ca imaginea s-a schimbat radical.



Ca si anexa gospodareasca si-a luat locul pe macheta careia ii erau destinate.


Parerea mea este ca arata bine impreuna.
Desi nu vor avea lumina, de unde lumina in varful muntelui, impreuna cu peisajul la care se vor adauga garduri si animale, poate o caruta vor da o imagine cat mai aproape de realitate.

. inapoi la ACCESORII MACHETE
Text: LDH
Editare: FloS
Foto: LDH


Free Blog Counter