Textele, fotografiile si planurile din aceste pagini sunt rezultatul a foarte multe ore de munca. Pot fi utilizate exclusiv pentru uz personal iar pentru folosirea in alte scopuri va rog sa ne contactati.

Merisani - WC-ul


Daca tot am inceput sa construiesc la scara cladiri proiectate de catre Elie Radu mi-am zis ca nu trebuie sa lipseasca WC-ul.


Constructia incepe cu obisnuitele sabloane si debitarea materialului.



“Sprancenele” si pervazul se obtin din aceeasi imitatie de caramida, taiata la 2 mm cat sa prinda zona comuna a caramizilor suprapuse din carton, pe care am trasat cu creionul, am facut grilele de aerisire.



Tot din carton (1 mm) am facut si peretii laterali in care am decupat usile cabinelor, trasand in creion grilele deasupra usilor.


Din carton mai subtire (0.5 mm) am facut coltarii de piatra si braurile.



Am trecut la lipirea peretilor de garda si a corpului principal.



Dupa uscare se lipesc braurile si coltarii de piatra.



Structura acoperisului este din baghete balsa de 2x2 mm.





Peste structura din balsa am lipit carton, acoperisul, pe care l-am “tapat” cu patratele de hartie adeziva incercand sa imit tabla zincata.



Ornamentele inferioare, imitand piatra, le-am obtinut din extrudat trasand cu creionul rostul pietrelor si vopsind in gri.





Din acelasi carton de 0.5 mm am taiat dupa forma peretilor de garda ornametele braului superior peste care am lipit braul obtinut din fasii subtiri de extrudat prelucrat cu o pila fina.





Streasina, ramasite de la kit-uri, am taiat-o si lipit-o la cota necesara.



Acoperisul si streasina le-am vopsit in gri dupa care am lipit zidurile de garda de corpul principal.





Pentru amatori....poftiti la modelit!


Text: Cosmin Pasat (Cosmin78)
Editare: FloS
Foto: Cosmin Pasat (Cosmin78) si Dorel Dumitru (LDH)


Free Blog Counter