Textele, fotografiile si planurile din aceste pagini sunt rezultatul a foarte multe ore de munca. Pot fi utilizate exclusiv pentru uz personal iar pentru folosirea in alte scopuri va rog sa ne contactati.

Locomotivele DRG ale RHEINGOLD

. inapoi la MODELE 1:87

Garnitura " RHEINGOLD" a fost tractata pe teritoriul Germaniei de: BR18-3, BR18-4, BR38 si din 1930 de BR01.

BR18.3

Formula constructiva 2'C1'h4v.
Cu o putere de 1950 CP dezvoltati de cei patru cilindri de forta la o presiune maxima de 15 bari, o masa totala in ordine de mers de 97 t si rotile motoare cu un diametru de 2100 mm era capabila sa tracteze la viteza de 100 Km/h trenuri cu o masa totala de 525 t.
Datorita performantelor sale: viteza maxima 140 Km/h si fiabilitate a fost utilizata la tractiunea trenurilor de rang EXPRESS. Adusa la DRG a circulat sub numerele: 18.301, 303, de la 311 la 319 si de la 321 la 328.
Statii de domiciliu: Offenburg, Hamburg-Altona si Bremen.

Dupa razboi la DB au ajuns trei masini: 18.316, 319 si 323

Modelul produs de Liliput este o realizare impecabila.
Foarte multe detalii, raspuns la tensiuni mici si un rulaj foarte bun.





BR18.4

O alta locomotiva folosita pentru tractiunea garniturii "RHEINGOLD" este BR18.4 sau S3/6 Bay.

S3/6 = Schnellzuglokomotive 3/6
Daca primul termen nu mai trebuie tradus, 3/6 este corespondenta pentru trei osii motoare si un total de 6 osii ale locomotivei.

Este o locomotiva cu abur cu patru cilindrii de forta.
Prima S3/6 a fost livrata liniilor bavareze de catre uzinele Maffei in anul 1908.
Demn de remarcat este perioada lunga de serviciu care se intinde pe 25 de ani ceea ce denota ca masina era foarte robusta si bine echilibrata in functionare.

Modelul BR 18.4, model scos pe piata de catre Roco este o locomotiva foarte bine detaliata.
Foarte multe accesorii aplicate.
Ruleaza impecabil si foarte silentios.
Are transmisie prin cardan, din tender, la rotile motoare cuploare.

Ansamblu
si evident detalii




BR01

Cum am mentionat mai sus incepand din 1930 la tractiunea RHEINGOLD-ului a fost adusa BR01

Aceasta masina a fost construita intre 1926 - 1938,in mai multe variante, de catre uzinele germane AEG, BMAG, HENSCHELL, HOHENZOLLERN si KRUPP.
Formula constructiva 2'C1'h2 specifica locomotivelor de tip Pacific.
Diametrul rotilor motoare de 2000 mm si puterea de 1648 Kw imprimau locomotivei o viteza maxima de 120 - 130 km/h.

Modelul din colectia lui drg este produs de ROCO.
Cred ca imaginile vorbesc singure despre realizarea la scara.

Anasamblu
Detalii




Cateva fotografii "de epoca" cu Depoul DRG in constructie.
Este o macheta de anvergura pe o suprafata de 3,5 x 1,2 m si este in intregime dedicata locomotivelor si vagoanelor ce vor avea toate facilitatile asigurate.





. inapoi la MODELE 1:87
Text: DRG si LDH
Editare: FloS
Foto: LDH

Free Blog Counter